نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7676
-
الف
+

«شاهرخ خان» جایگزین «سلمان خان» می شود؟

دو پروژه کلان فلم توسط «شاهرخ خان» به زودی معرفی خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، بعد از متوقف شدن فلم «انشاءالله» به دلیل دستمزد بالای درخواستی «سلمان خان»، خبرهایی مبنی بر همکاری «شاهرخ خان» و «سانجی لیلا» برای شروع مجدد فلم انشاءالله منتشر شده است.

«شاهرخ خان» ستاره مشهور سینمای بالیوود، بعد از شکست در فلم «صفر»، اعلام کرده بود که در هیچ فلمی ایفای نقش نخواهد کرد و مدتی را برای استراحت در نظر گرفته است اما منابع نزدیک به او خبر معرفی 2 فلم پر سر و صدا توسط شاهرخ خان در آینده ای نزدیک را می دهند.

طبق این اخبار یکی از این فلم ها، فلم «انشاءالله» به کارگردانی سانجی لیلا خواهد بود که بعد از مشکلات با سلمان خان اعلام کرده بود به دنبال ستاره دیگر برای این فلم است و برای این پروژه با شاهرخ خان وارد مذاکره شده است.

گفتنی است سانجی لیلا برای فلم دیگر به نام «اظهار» هم با شاهرخ خان قرارداد همکاری می بندد و این در حالی است که شاهرخ خان از فلم«دوداس» محصول سال 2002 میلادی همکاری مشترک نداشته اند و به همین دلیل سانجی لیلا به دنبال این است که وی جایگزین سلمان خان باشد و این قرارداد به زودی با شاهرخ خان بسته می شود.

از سوی دیگر «راج کومار هیرانی» کارگردان مشهور هندی برای فلم جدید خود که پروژه کلانی است، شاهرخ خان را در نظر گرفته و به دنبال بستن قرارداد همراه این بازیگر است که اگر موفقیت آمیز باشد اولین همکاری آنها صورت خواهد گرفت.

نقش آفرینی شاهرخ خان در این فلم ها بدون شک طرفدارانش را هیجان زده خواهد کرد اما تصمیم نهایی و حضور وی در این فلم ها بر عهده خود شاهرخ خان است زیرا بعد از شکست در فلم «صفر»، اعلام کرده بود که مدتی از بازیگری کناره گیری خواهد داشت.

درپیوند با این خبر بخوانید:

«سلمان خان» از دلایل متوقف شدن فلم «انشاءالله» گفت

«شاهرخ خان» به شکست خود اعتراف کرد

شاهرخ خان یا سلمان خان؟ کدام بازیگر محبوب تر است؟

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر